piątek, 11 stycznia 2013

Dzień 11. Podszept

Ach, te kobiety…

4 komentarze:

  1. to jabłko tak apetycznie wygląda, że aż nabrałem ochoty :)

    PS. Można by było pokusić się w postprodukcji o wyeliminowanie tych punkcików świetlnych, ale w zasadzie to drobnostka :) Fajnie zakomponowane, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tym bardziej, że nie tak łatwo namówić gada do pozowania ;-)
      A co do punkcików świetlnych, zostawiłem je celowo, lekko tylko wytłumiając.
      Niemniej jednak biorę Twoją sugestię pod uwagę do następnego kadru.

      Usuń
  2. Kolega Michał tu namawia do manipulacji! Haha...
    A tak na poważnie (bo sam też lekko upiększam rzeczywistość) to żeby uzyskać dobre efekty bez drobnych manipulacji trzeba naprawdę dużo pieniędzy i czasu ;/
    więc ja tez bym pewnie w "postprodukcji" lekko upiększył. Ale zdjęcie i tak świetne.

    Sam się nim zainspirowałem i jutro pobawię się w użycie kontrastujących teł do jakiegoś przedmiotu tak jak tu jest błękit z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma nic złego w upiększaniu rzeczywistości. Gdyby jednak – jak jak piszesz – czasu było odrobinę więcej… zdjęcie wrzucone za 5 min 12. Ale nie ma co rozpaczać ;-) cieszę się, że i taka wersja się podoba.

      Usuń